۩☆ولایت امیر المومنین علی(ع)☆ ۩

امیر المومنین علی (ع)فرمودند: فخر کردن انسان به خودش، نشانه کم عقلى او مى باشد.


۩☆ولایت امیر المومنین علی(ع)☆ ۩

بسم الله الرحمن الرحیم

ارزش هر مکتب فکرى و اعتقادى، به توانایى آن در اقناع دیگران و پاسخ‌گویی به سوالات و اشکالات آنان است
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
﴿قُلْ هَاتُواْ بُرْهَانَکُمْ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ﴾
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
۞ای قلم از قدرتی غالب بگو
از علی بن ابی طالب بگو
از علی مرد سیاست مرد دین
از علی تنها ترین مرد زمین
بیعت ما دوستان عین ولاست
زاده ی زهرا علی روح خداست
عده ای از همرهان جاهل شدند
در حمایت از علی کاهل شدند
خاک شهر کوفه بر سرهایتان
پس چه شد ایمان و باورهایتان
پشت بر مولا زهرا کرده اید
هیچ و شرم از این شهیدان کرده اید
حرفی از اعماق ایمان می زنم
با لب و حلق شهیدان میزنم
سامری ها با قلم بت ساختند
فتنه در دامان دین انداختند
مکر داخل کفر خارج را ببین
رونق کار خوارج را ببین
دین فروشان قلعه در باور زدند
یک به یک پشت قلم اردو زدند
با اساس دین تسامح می کنند
پای ارزش ها تساهل می کنند
هدیه بر رقاصه ها واجب نبود
قدر عالم کمتر از مطرب نبود
تا که گردد فتنه و آشوب کم
جبهه ای ها باز باهم هم قسم
نائب مهدی ولی داریم و بس
شیعیان سید علی داریم و بس
۩۞۩ஜ۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜஜ


__________███
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


ذکرها ایام هفته:
شنبه: یا رب العالمین
یکشنبه:یاذالجلال والکرام
دوشنبه:یا قاضی الحاجات
سه شنبه:یا ارحم الرحمین
چهارشنبه: یاحی ویا قیوم
پنج شنبه: لا اله الا الله الملک الحق المبین
جمعه: اللهم صل علی محمد وآل محمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار

bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان

Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها


۩☆ولایت امیر المومنین علی(ع)☆ ۩

امیر المومنین علی (ع)فرمودند: فخر کردن انسان به خودش، نشانه کم عقلى او مى باشد.


سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

پسرهای ترشیده بخونن

 

 پسری با پدرش در رختخواب     درد ودل می کرد با چشمی پر آب
    گفت :بابا حالم اصلا ً خوب نیست     زندگی از بهر من مطلوب نیست
     گو چه خاکی را بریزم توی سر     روی دستت باد کردم ای پدر
     سن من از 26 افزون شده     دل میان سینه غرق خون شده
    هیچکس لیلای این مجنون نشد     همسری از بهر من مفتون نشد
    غم میان سینه شد انباشته     بوی ترشی خانه را برداشته
    پدرش چون حرف هایش را شنفت     خنده بر لب آمدش آهسته گفت
    پسرم بخت تو هم وا می شود     غنچه ی عشقت شکوفا می شود
    غصه ها را از وجودت دور کن     این همه دختر یکی را تور کن دیگه
    گفت آن دم :پدر محبوب من     ای رفیق مهربان
    گفته ام با دوستانم بارها     من بدم می آید از این کارها
    در خیابان یا میان کوچه ها     سر به زیر و چشم پاکم هر کجا
    کی نگاهی می کنم بر دختران     مغز خر خوردم مگر چون دیگران؟
    غیر از آن روزی که گشتم همسفر     با شهین و مهرخ و ایضاً سحر
    با سه تا شان رفته بودیم سینما     بگذریم از ما بقیه ماجرا
    یک سری ، بر گل پری عاشق شدم     او خرم کرد، وانگهی فارغ شدم
    یک دو ماهی یار من بود و پرید     قلب من از عشق او خیری ندید
    آزیتای حاج قلی اصغر شله     یک زمانی عاشقش گشتم ای بله
    بعد اوهم یار من آن یاس بود     دختری زیبا و پر احساس بود
    بعد از این احساسی پر ادعا     شد رفیق من کمی هم المیرا
    بعد او هم عاشق مینا شدم     بعد مینا عاشق تینا شدم
    بعد تینا عاشق سارا شدم     بعد سارا عاشق لعیا شدم بعد از آن
    پدرش آمد میان حرف او     گفت ساکت شو دیگر فتنه جو
    گرچه من هم در زمان بی زنی     روز و شب بودم به فکر یک زنی
    لیک جز آنکه بداری مادری     دل نمی دادم به هر جور دختری ای خدا
    خاک عالم بر سرت، خیلی بدی     واقعا ً که پوز بابا را زدی

 

محمدجواد قریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی